درمان های طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک در هند
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 درمان های طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک در هند

درمان های طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک در IndiaBecause بیماری کلیه پلی کیستیک است که ارتباط نزدیک با ژن، معمولا در تجمع خانواده ظاهر می شود. بر اساس آمار داده های مربوطه سرخپوستان شیوع بالای PKD است. اگر چپ به طور موثر کنترل, 50% از افراد مبتلا به PKD در هند نارسایی کلیه با سن 60 که در آن آنها را برای شروع دیالیز و یا انجام کلیه پیوند ممکن است. افرادی که می خواهند برای جلوگیری از پیشرفت بیماری خود امیدوارم که باید به دنبال درمان های طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک در کشور مادری خود را.

تا به حال، دو درمان های گیاهی است که می تواند کمک به درمان PKD برای آمریکا وجود دارد: آیورودا و طب چینی میکرو Osmotherapy. هر دو آنها دارای مزایای خود و مناسب برای بیماران مختلف هستند.

آیورودا

آن همچنین به عنوان شناخته شده آیورودا عمدتا متشکل از داروهای گیاهی و ماساژ. به عنوان یک سیستم قدیمی درمان ayurvedic به طور گسترده ای برای درمان بیماری کلیه و همچنین بیماری کلیه پلی کیستیک استفاده شده است. از مزایای این درمان های گیاهی به کاهش فشار خون بالا، جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه، درمان عفونت های دستگاه ادراری و جلوگیری از آنوریسم، و غیره. از این تحلیل ما می می دانیم آیورودا اثر از reliving ناراحتی بيماران است.

طب چینی میکرو Osmotherapy

Osmotherapy پزشکی چینی میکرو بر TCM, درمان اسمز است. در طول درمان کامل دو بسته کامل داروهای گیاهی خرد شده زیر کمر بيماران قرار داده و تنها چیزی که آنها باید انجام دهیم این است که در بستر به راحتی دروغ. اتمام درمان کاربران احساس می تواند چون کیست کلیه خود را منقبض بدیهی است شکم خود را سخت به عنوان قبل، نیست. بیشتر چه، یکی دیگر از مزایای این درمان بهبود عملکرد کلیه بیماران از طریق سلولهای کلیه آسیب دیده افزایش توانایی self-curative و تامین غذای کافی به آنها است.

آیا شما فقط با PKD تشخیص داده یا آن را برای سالهای زیادی را تجربه کرده اند، بهبود از درمان های طبیعی بالا دریافت کنید. آخرین چیزی که نیاز به توجه است که شما باید هر یک از این درمان با راهنمای پزشکان استفاده کنید. اگر شما هر گونه سردرگمی یا بهره مورد این درمان های طبیعی به مشورت کارشناسان کلیه آنلاین خوش آمدید. ترک یک پیام و یا ارسال ایمیل به pkdclinic@hotmail.com هم خوب است.





:: بازدید از این مطلب : 743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: